Механиката на играњето – перфектна за Metal Gear онлајн

Најдобриот работа за Metal Gear онлајн е дека ние веќе ја имаме. Само треба да чекаме за онлајн тоа конечно да се случи. 6 Октомври е денот на Konami има поставено за верзиите за  видео конзолите, и за ПС.

Kojima има направено одлична механика во играта со идентификатор за вртење во правец на стрелецот. Тоа е повеќе од возбудливо! Сосема се чувствува природната механика на Metal Gear Solid одговорна за мултиплеер, обезбедување на бескрајно повеќе длабочина од остатокот од популарните мултиплеер франшизи на игри во светот.
Убиствата се далеку многу повеќе пријатни знаејќи дека секој играч има пристап до овие вештини и способности за да ги користи во битка. Што има да се каже, освен ако знаете за поставување на главните опции за играта. Одење скришум околу непријателската база, убивање непријатели, понекогаш земате мисии со една или друга цел. Дури си правите и сопствена екипа која всушност ви е поддршка во главаната база.

Скокањето се одвива во кампањата , но мора да се запомни дека за разлика од Биг бос, обичните војници тука немаат бесконечна издржливост како што некои играчи се навикнати.

Друга убава особина е способноста да ја изберете вашата музика во позаднина за кога на мисијата се приближува кон својот крај. Играта нуди цела низа на песни од “минатото, дури и од 8-битната аудио ера, и секој звук звучи добро во местото на акцијата.

6 Октомври! Можеби нашиот долг невкус за мултиплеер игри конечно ќе ни постане близок со Metal Gear Онлајн. Да се надеваме.

 

Интересно

Call-of-Duty-Black-Ops-III-1-1280x927

Call of Duty: Blacks Ops III без капмања мод за PS3 & XBOX 360

Call of Duty конечно го надмина лимитот на конзолите PS3 и XBOX 360. Во петокот најавата беше …