Tomb Raider и еволуцијата на Лара Крофт

tomb-raider-2-psx-sss-04

Неколку карактери, со големи исклучоци како Марио, биле постојано актуелни и дел од видео игрите, како Лара Крофт. Ви го претставуваме ликот и технологијата на нејзината моќ преку игрите што се развиваше во текот на последните 19 години. Лара го почна животот во 1996 година, на компјутер, PlayStation и Sega Saturn. Лара беше една од првите полигонални протагонистички игри, како и една од првите за да се формулира како секси карактер. Лара е млада Британка со богата позадина. Таа има кафеава коса и, доста често е во спортски сина маичка. Требаше да биде комбинација на Индијана Џонс и Џемс Бонд, таа, во текот на секоја игра, на истражените урнатини во различни локации низ светот, турнеи и култури како древниот Египет, Јапонија, а во нејзината најнова авантура, Авганистан. Од првите слики  може да се види зошто е секс-симбол. Како играта напредува низ генерациите – имаме слики од првите две Tomb Raider игри, тогаш Last Revelation и Angel of Darkness. Дизајнерите Лара ја подобруваа се повеќе и повеќе во изгледот и работае на неа сите заедно. Кога Legend, Anniversary и Underworld излезе во средината и на крајот на 2000-дата, дизајнерите всушност ја постигнуваат својата цел за дизајнирање на Лара онака како што очекувале фановите. Најголемата еволуција со Лара беше остварена со последниот дел на Tomb Raider 2013, но креаторите веќе ни најавија нов дел Rise of the Tomb Raider кој се очекува да изезе за Xbox One и Xbox 360 во Ноември 2015, за PC и PlayStation 4 во 2016.

Интересно

koll

Супермоделот Кара во трејлер за играта “Call of Duty”

Кара Делевин е подготвена за битка во новиот трејлер за “Call of Duty” Играта која …